Brev:
Spiser ikke nok grøntsager
1. november 2009
Alder:
17 mdr.
Spiser ikke nok grøntsager
Hej Helen.
Ja så er der lige brug for dine gode råd igen.
Anabell udvikler sig jo med lynets hast, det er helt utroligt hurtigt det går nu.
Hun spiser godt til alle måltider og er god til at smage forskellige ting, men desværre ikke ret mange grøntsager.
Jeg syntes vi har prøvet meget efterhånden, men hun gider dem ikke rå, ovn eller kogt og det er alle slags grøntsager. Hun får en vitaminpille hver dag og spiser ellers sundt og varieret, og masser af frugt. Men det ændre jo ikke på behovet på grøntsager.
Indtil for et par måneder siden, har vi kunne narre dem ind med andet mad, men det er hun så blevet for snu til. Hun ender til tider med ligefrem at blive ked af det når vi forsøger og det duer jo heller ikke. Håber at du har et godt tip til at få hende til at spise grøntsager :o)
Charlottte